Rezervační systém Afit

14. 05. 2010

12. května jsme zahájili provoz on-line objednávacího systému. Recepce již dávno nepoužívá papírový diář, nicméně stále musíte volat nebo se osobně domlouvat s recepcí, pokud chcete rezervovat lekci nebo ji naopak zrušit. To se teď jednou provždy změní k lepšímu.

Co Vás čeká s Afitem:

1.    Pokud máte předplacenou permanentku, nejprve vyčerpáte předplacené lekce. Budete se objednávat stejným způsobem jako dosud (s pomocí recepce). Poté postupujete dle bodu 2.

2.    Pokud platíte lekce v hotovosti, na recepci obdržíte jméno a heslo ke svému klientskému účtu. Tak se budete moci přihlásit do on-line rezervačního systému.

3.    Abyste si mohli rezervovat pomocí svého účtu lekce, musíte na něj vložit peníze. To lze provést stejně jako dosud - buď převodem na účet myPilates nebo složením hotovosti na recepci. Lze vložit libovolnou částku. Systém Afit Vám umožní rezervovat pouze tolik lekcí, na které máte vložen dostatek hotovosti.

4.    V souvislosti s uvedením systému Afit do provozu jsme pro Vás připravili slevy.

VKLAD SLEVA
30.000 Kč 10 %
20.000 Kč 7 %
10.000 Kč 5 %
5.000 Kč 3 %

 

5.    Na recepci bude k dispozici notebook, který budete moci použít k rezervaci lekcí. Samozřejmě rádi pomůžeme nebo poradíme.

6.    Důležité upozornění: Systém je nastaven tak, aby účtoval poplatky za pozdě odhlášenou lekci. Ačkoli v obchodních podmínkách studia je uvedeno 24 hodin před začátkem lekce, rozhodly jsme se stanovit lhůtu na pouhých 12 hodin. Pro nás to znamená, že instruktor si musí nejpozději 12 hodin před lekcí sám zkontrolovat obsazenost svých lekcí. Pro Vás to znamená, že zrušíte-li svou lekci méně než 12 hodin předem, poplatek za lekci Vám bude odečten z Vašeho účtu. (Více informací na recepci.)


Předpokládáme v této době maximální nasazení na recepci, to znamená že kromě recepční se zde bude co nejvíc pohybovat také Karolína a Monika. Všechny se budeme snažit Vám poskytnout dostatek informací a pomoc při objednávání.

K tomuto kroku nás vedla snaha učinit objednávání pro klienty přístupnější. Také se touto cestou vyloučí chyby, které vznikaly nedorozuměním při rezervacích po telefonu. Nyní budete mít své rezervace dostupné po internetu kdykoli. Věříme, že používání nového systému zvládneme my i Vy :-) A že to bude k oboustranné spokojenosti.

Za případné nesrovnalosti a komplikace se spuštěním tohoto systému se předem omlouváme.

Vaše myPilates